W jaki sposób sklepy spożywcze radzą sobie z magazynowaniem łatwo psujących się towarów


Prowadzenie sklepu spożywczego wiąże się z pewnymi stratami. Artykuły spożywcze posiadają przecież konkretnie wyznaczony termin przydatności. Z tego też powodu nie można ich trzymać na regałach zbyt długo. Poza tym pewne wyroby, np. mleko bądź świeże ryby, należy obligatoryjnie przechowywać w odpowiednich warunkach, to jest w temperaturze ok. 0 stopni C. Zobaczmy, w jaki sposób sklepy w stolicy Wielkopolski przedsiębiorczo wiążą skuteczny handel z samym magazynowaniem niektórych artykułów.

sklep
Author: storebukkebruse
Source: http://www.flickr.com
Magazynowanie żywności od wieków pozostaje wyzwaniem dla ludzkości. od dawien dawna wiadomo, że przyprawy, a także sól, ułatwiają konserwować mięso wieprzowe. Jednak w sklepach trudno solić posortowane i popakowane porcje. Z tego też powodu szybko psujące się produkty przechowuje się w zamrażarkach (dowiedz się). Tylko tam, w czasie letnich upałów, serki homogenizowane mogą dotrwać w dobrym stanie aż do daty wytłoczonej na spodzie.
Poznań to duże miasto, a więc konkurencja bywa tutaj równie wielka. I zakrywanie towarów przed wzrokiem klientów nie pozostaje dobrą koncepcją. I to nie tylko z tego powodu, że trzeba co rusz otwierać i zamykać metalowe odrzwia zamrażarki. Przecież każdy marketingowiec wie, że klient musi widzieć towar, żeby go zakupić.

Znacie zapewne takie grono osób, które jeszcze w mieszkaniu przygotowuje rejestr zakupów.

Nie wahaj się dłużej - zweryfikuj propozycję (http://www.hft71.pl/), którą dla ciebie przygotowaliśmy. Uwzględniliśmy wszystkie oczekiwania naszych konsumentów!

Jednakże nierzadko okazuje się, że nie bywa to pełny wykaz. Zresztą z autopsji znamy takie sytuacje, kiedy wkładamy do koszyka konkretny produkt tylko dlatego, że zobaczyliśmy go na regale. Jeszcze bardziej wyrazistym exemplum jest sytuacja, w której kupujemy naleśniki, bo aromat ulatniający się podczas ich smażenia rozprzestrzenia się po całej okolicy. Z tej też przyczyny właściciele marketów (ciekawa historia) spożywczych zaopatrują się w lady chłodnicze. Teraz klienci mogą z łatwością oglądać poukładane tam towary, czyli np. sery bądź szynki. I w taki sposób lady chłodnicze nie tylko służą do celów przechowalniczych, ale także tych reklamowych. Oczywiście powyższy przykład nie dotyczy tylko wymienionego miasta. Poznań jest jak każda inna mieścina i tutaj, jak i wszędzie, kupującymi rządzą te same psychologiczne prawidła. Jedną z niewielkich różnic może być fakt, że im większe miasto, tym prościej popaść w zakupowy szał i zakupić więcej produktów niż to konieczne.

Tags: miasto, przyprawy, zakupy, Poznań, magazyn, konkurencja, towar, lady chłodnicze