Czy w dobie internetu billboard jest wciąż trafionym pomysłem na reklamę? W jaki sposób wpływa on na to jak postrzegamy markę?


Reklama jest ważną częścią strategii marki. Dzięki niej możemy dotrzeć do całej masy potencjalnych odbiorców swoich usług. Czy natomiast w czasach, gdy króluje internet wciąż spełnia swoje zadanie billboard?


Niektórym się zdaje, iż niekoniecznie jest to najlepszym sposób na reklamowanie się w przestrzeni publicznej.




Natomiast, jeżeli przypomną sobie jak często zwraca się uwagę na duże powierzchnie reklamowe, dopadające nas z każdej strony, to stwierdzą sami, iż rzeczywiście coś w tym jest. Jeśli chodzi o billboardy Kielce jak również inne duże miejscowości mają takich reklam sporo. Ich popularność z pewnością świadczy o tym, że pełnią one swoją rolę. Natomiast należy faktycznie postarać się czymś przyciągnąć uwagę przechodzących osób, gdyż jeden z wielu, zwyczajny plakat nie załatwi sprawy. Przekaz powinien zmuszać do zastanowienia się, musi intrygować, zaciekawiać. Powinien być zwięzły oraz chwytliwy. To wielka sztuka, aby takie połączenie paru słów i obrazu przekładało się na zdobycie zainteresowania.


mieszkania
Author: Luke Lawreszuk
Source: http://www.flickr.com


Jeżeli chodzi o billboardy Sosnowiec podobnie jak inne miejscowości, przeznaczają na ten rodzaj reklam całkiem dużo przestrzeni w mieście. To daje osobom tworzącym reklamy spore pole do przelewania pomysłów. Właściciele firm chętnie korzystają z wielkich plakatów w celu pogłębienia w umysłach wielu osób pozycji danej marki.




Ta znajomość marki może się właśnie ujawnić podczas wybierania podczas zakupów pomiędzy dwoma artykułami w podobnej cenie. Mamy raczej tendencje do kupowania rzeczy, jakie już skądś znamy. Z tego względu billboard stale jest dobrym sposobem na rozreklamowanie marki.

Tags: reklamy, pomysł, klientów, dane, rodzaj