Czy w dobie internetu billboard jest wciąż trafionym pomysłem na reklamę? W jaki sposób wpływa on na to jak postrzegamy markę?


Reklama jest ważną częścią strategii marki. Dzięki niej możemy dotrzeć do całej masy potencjalnych odbiorców swoich usług. Czy natomiast w czasach, gdy króluje internet wciąż spełnia swoje zadanie billboard?


Niektórym się zdaje, iż niekoniecznie jest to najlepszym sposób na reklamowanie się w przestrzeni publicznej.




Natomiast, jeżeli przypomną sobie jak często zwraca się uwagę na duże powierzchnie reklamowe, dopadające nas z każdej strony, to stwierdzą sami, iż rzeczywiście coś w tym jest. Jeśli chodzi o billboardy Kielce jak również inne duże miejscowości mają takich reklam sporo. Ich popularność z pewnością świadczy o tym, że pełnią one swoją rolę. Natomiast należy faktycznie postarać się czymś przyciągnąć uwagę przechodzących osób, gdyż jeden z wielu, zwyczajny plakat nie załatwi sprawy. Przekaz powinien zmuszać do zastanowienia się, musi intrygować, zaciekawiać. Powinien być zwięzły oraz chwytliwy. To wielka sztuka, aby takie połączenie paru słów i obrazu przekładało się na zdobycie zainteresowania.


mieszkania
Author: Luke Lawreszuk
Source: http://www.flickr.com


Jeżeli chodzi o billboardy Sosnowiec podobnie jak inne miejscowości, przeznaczają na ten rodzaj reklam całkiem dużo przestrzeni w mieście. To daje osobom tworzącym reklamy spore pole do przelewania pomysłów. Właściciele firm chętnie korzystają z wielkich plakatów w celu pogłębienia w umysłach wielu osób pozycji danej marki.




Ta znajomość marki może się właśnie ujawnić podczas wybierania podczas zakupów pomiędzy dwoma artykułami w podobnej cenie. Mamy raczej tendencje do kupowania rzeczy, jakie już skądś znamy.

Jeśli ta problematyka Cię absorbuje, bez ociągania kliknij ten odnośnik! Omawiana tam pomocna strona na pewno też Cię wciągnie!

Z tego względu billboard stale jest dobrym sposobem na rozreklamowanie marki.

Tags: reklamy, pomysł, klientów, dane, rodzaj